fbpx
Lajmet me te Klikuara

Djali 15-vjeçar nga Kalifornia vdes 2 Ditë pas Dozës së Dytë të Vaksinës Covid-19 …

Nga Cassie B –

Djaloshi, i cili ishte i shëndetshëm, u gjet pa reagim në dhomën e tij të gjumit kur nëna e tij e kontrolloi pasi ai nuk arriti të zgjohej. Sipas një raporti të Sinopsisit të Hetimit të Vdekjes nga Zyra e Sherifit të Qarkut Sonoma, ai u shpall i vdekur në vendngjarje dhe u regjistrua për një ekzaminim post-mortem nga një patolog mjeko-ligjor.

Raporti mund të mos ketë deklaruar drejtpërdrejt se vaksina shkaktoi vdekjen e tij, por u nënkuptua fort. Ai tha: “Pas hulumtimeve të gjera, testeve shtesë dhe bashkëpunimit me njësi të tjera të shumta, shkaku i vdekjes u përcaktua të ishte:” Kardiomiopatia e Stresit me Inflamacion të Arteries Koronare Perivaskulare (orë në ditë), për shkak të, Etiologjisë së Panjohur në Vendosjen e kohëve të fundit Vaksinimi Pfizer-Biontech Covid-19 (ditë). ” Raporti shtoi se asnjë kusht tjetër i rëndësishëm nuk kontribuoi në vdekjen e tij.

Raporti vazhdoi duke thënë: “Meqenëse etiologjia e kardiomiopatisë së stresit me inflamacion të arteries koronare perivaskulare ishte e panjohur, por ishte në mjedisin e një vaksinimi të fundit Pfizer-Biontech Covid-19, unë e trajtova këtë vdekje si” E PAPERCAKTUAR “, e cila ishte e qëndrueshme me rrethanat dhe shkakun. “

Kardiomiopatia e stresit ndodh kur muskuli i zemrës dobësohet shpejt nga një stres i papritur dhe akut, i cili mund të jetë fizik ose emocional. Kjo shkakton një rrjedhje masive të adrenalinës që ngushton arteriet që furnizojnë gjak në zemër ose lidhet drejtpërdrejt me qelizat e zemrës, duke i bërë ato të marrin kalcium në mënyrë të rrezikshme.

Në një incident tjetër, një djalë 13-vjeçar nga Miçigan, Jacob Clynick, vdiq vetëm tre ditë pasi mori dozën e dytë të vaksinës. Ai u ankua për dhimbje koke, ethe dhe dhimbje barku një ditë më parë, por nuk dukej aq e fortë sa të merrte ndihmë mjekësore; ai vdiq disa kohë pasi shkoi në shtrat atë mbrëmje. Djali, i cili sapo kishte mbaruar klasën e tetë, ishte shumë i shëndetshëm dhe po mbahet mend për shpirtin e tij dashamirës dhe dashurinë për kampe.

Vaksinat e tjera nuk po shkojnë shumë më mirë tek të rinjtë. Një vajzë 18-vjeçare nga Nevada duhej t’i nënshtrohej tre operacioneve për të hequr mpiksjen e gjakut që ishin formuar brenda trurit të saj pas vaksinës Johnson & Johnson, ndërsa një djali 17-vjeçar nga Utah u zbulua se kishte dy mpiksje gjaku brenda trurit të tij. dhe një jashtë saj nga goditja.

Djemtë adoleshentë kanë rrezik më të madh të çështjeve të zemrës të lidhura me vaksinat
CDC ka udhëzuar njerëzit që të jenë vigjilentë për simptoma të tilla si dhimbje gjoksi, gulçim dhe ndjenja e një zemre të rrahur ose valëzuese pas vaksinimit.

Një grup këshillues për Qendrat për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve paralajmëroi për një “lidhje të mundshme” midis inflamacionit të zemrës tek adoleshentët dhe vaksinave Pfizer dhe Moderna. Miokarditi dhe perikarditi janë parë gjithashtu tek të rriturit e vaksinuar, megjithëse është dukshëm më e lartë te meshkujt e rinj pas dozës së dytë. CDC është vënë në dijeni për më shumë se 1.000 raste të inflamacionit të zemrës.

Një studim i postuar në medRxiv i kryer nga studiuesit nga Universiteti i Kalifornisë zbuloi se djemtë adoleshentë kanë një mundësi gjashtë herë më të lartë për të vuajtur nga problemet e zemrës të shkaktuara nga vaksinat COVID-19 sesa të shtrohen në spital për shkak të COVID-19. Ky përfundim u arrit pasi krahasoi normat e inflamacionit të zemrës tek njerëzit e moshës 12 deri në 17 vjeç me normat e shtrimit në COVID-19 në të njëjtën grupmoshë.

Suedia dhe Danimarka kohët e fundit ndaluan përdorimin e vaksinës Moderna COVID-19 tek të rinjtë për shkak të rritjes së inflamacionit të zemrës, por vendet e tjera po ecin përpara me shtytjen e tyre për të vaksinuar fëmijët pavarësisht rreziqeve. Fëmijët po vdesin, por rregullatorët e Shteteve të Bashkuara dhe BE-së vazhdojnë të këmbëngulin se përfitimet e goditjeve Pfizer dhe Moderna në parandalimin e rëndë të COVID-19 tejkalojnë rreziqet.

Burimi: https://humansarefree.com/2021/10/15-year-old-boy-dies-2-days-after-second-dose-of-covid-19-vaccine.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous post Marrë nga Pedofilët? Shkollat po Normalizojnë Seksin mes Klasës së Katërt .(VIDEO)
Next post Patriotët në Protestë kundër Vaksinimit: “Edvin Tepsia të Urren gjithë Shqipëria”: Poshtë Diktatura! Na mbron i Madhi Zot.(VIDEO)
error: Materiali eshte i mbrojtur !!